STRONA GŁÓWNA  > WIADOMOŚCI > Wybrany artykuł

 
EUROVIA POLSKA S.A. POSZUKUJE PRACOWNIKÓW

28.02.2017  

 
EUROVIA POLSKA S.A. z siedzibą w Jordanowie Śląskim przy ul. Jesionowej 7 poszukuje pracowników na następujące stanowiska:

Dyspozytor - logistyk:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację i zarządzanie transportem. 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
  • miłe widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dyspozycyjność,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • zdolności organizacyjne,
  • sumienność.

Firma Oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę z najlepszym specjalistami w branży,
  • bogaty katalog szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa),
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę przy ciekawych projektach,
  • pracę w firmie dbającej o bezpieczeństwo pracy.

 

Referent ds. administracyjnych:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie dokumentów, zamawianie materiałów biurowych, pozostałe prace administracyjne.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • zdolności organizacyjne,
  • sumienność,
  • znajomość języka francuskiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę z najlepszym specjalistami w branży,
  • bogaty katalog szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa),
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę przy ciekawych projektach,
  • pracę w firmie dbającej o bezpieczeństwo pracy.

Aplikacje prosimy kierować na adres mailowy rekrutacja@eurovia.pl.  

 

 


 

 

strona główna  | do góry  |